Jul 28, 2015

Alo brate, pretera ga

Ja bih samo jedno da pitam - za kakve me to kosmičke bitke spremaš, kad me pred ovakva iskušenja stavljaš?

Mis'im, razumem ja to, krtica juri besne gliste, puževi moraju da jedu, bubaljke hoće da se je*u, vode teku od gore i od dole, vetrovi ne mare za krošnje, a i Marfi se provrednio u poslednje vreme. Ali zar baš sve mora u moju baštu i sve mora od jednom i sad? Zafalilo neprskanih bašti po planeti Zemlji, pa ajd svi kod mene?

Zar uvek mora uzbrdo i dužim putem, dosadilo više. Da sam taj kamen kojeg guraju, već bih se izlizao ili bih se sam bacio u neko duboko blato da me nikad ne izvade. Jedna krtica, (bar) 4 vrste puževa, Savet bezbednosti Ujedinjenih Insektacija u punom sastavu (buvač, bela leptirasta, vunasta, crna i crveni pauk), na tribinama medju granama zove zelene vaši pale baklje i petarde, ptice buše najlon na plasteniku i bazenu, creva za navodnjavanje pucaju na svakih par metara a Venturi sistem odbija da radi. Vaši mi pojele jasmin, nanu, koprivu i delove žive ograde o.O Očekujem samo da preko tarabe nahrupi krdo pobesnelih pandi i obrsti mi bambuse, jedino se još oni drže.

Alo bre, ima li ovde ikoga na mojoj strani?

Smešniji od ruže i njena "dva trna", prskam koprivom, bosiljkom, gavezom, sodom bikarbonom,  ekstraktom ljutih paprika, jedino još svoje prljave čarape i gaće nisam potapao u ono jadno korito pa time prskao. Duša mi smrdi na trule zube, pola dana mi je glava u kofi s raspadnutom koprivom. Protivnik napada iz svih oružja  a moja klupa za rezervne igrače prazna. Ma šta klupa, na terenu mi fali pola tima, od početka sezone igram sa tri igrača manje. Ni jednu bubamaru nisam video od kraja aprila. Valjda uzele kolektivan godišnji, ko italijani feragosto, pa sve zapalile negde daleko odavde. Nikakvo cveće, nežne balade i besplatan spa/wellness/fitness centar, švedski sto krcat mladim hrustavim vašima odgajanim organski,... ništa ne pomaže, nema ih pa nema.

Kao ni plodova. Ni semenki. Ni materijala za novu knjigu.

I šta sad očekuješ od mene? Pustiš me da 7-8 meseci dogovaram i pregovaram, igram Dodole da koverte sa semenkama prodju granicu i onda kad najzad stignu TRI semenke i od njih odgajim tri lepa, gizdava rasada, pustiš puževe da od 470 posadjenih strukova, prvu noć pojedu BAŠ TA TRI! I tako g.o.d.i.n.a.m.a.... Pitaš što sam nervozan? Dobro da još nisam nasadio sekiru na novu držalju, video bi šta je sekiracija.

Nego, da se više ne svadjamo, ajde ti lepo, nogu pred nogu, out iz moje bašte, pa lagano drumom, sve dok ne stigneš do table Kepler-452b, malo odmori tamo i narednih par stostina miliona godina pogledaj gde ima mesta za neke nove bašte.

Aj sad, sikter. Iš!

Ako slika vredi više od hiljadu reči, znači, ovo ispod je oko 8500-9000 reči ;)









p.s. izvinjavam se ako ću nekog razočarati, ali moram da napomenem, ne predajem se.

1 comment :